آموزش موسیقی مجازی در همراز

آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه همراز

Loading

ما هم مثل شما مردد بودیم؛ حتی فکر می کردیم کلاس های حضوری یقینا بهتر است. برگزاری دوره های مجازی بالاجبار کرونا برای ما تجربه و دستاوردهای بسیار ارزشمندی را در حوزه آموزش به ارمغان آورد.
بله ما مجبور شدیم کلاس مجازی برگزار کنیم چراکه در ابتدا معتقد به کلاس مجازی نبودیم. هنرجویان بسیاری در دوران قرنطینه پیشنهاد و تقاضای برگزاری این کلاس ها را داشتند و ما هم بالاجبار پذیرفتیم!

آموزش موسیقی مجازی

آموزش مجازی یا حضوری؟

منتها با این ایده که قطعا روش در کلاس مجازی با کلاس حضوری باید متفاوت باشد؛ با همین تصمیم توانستیم به حمد پروردگار تجربیات بسیار ارزشمندی را به دست بیاوریم که پایه گذار روش آموزش مجازی آموزشگاه موسیقی همراز شد.
ما برعکس برخی از مدرسین که همان شیوه و مطالبی را که در کلاس های حضوری بیان می کنند را با استفاده از تصویر انتقال می دهند با بهره گیری از امکانات بسیار جذاب و کارآمد فضای مجازی شیوه را تغییر دادیم و توانستیم موفق شویم.

چرا آموزش مجازی؟

نتایج حاصله نشان می دهد که شیوه آموزش مجازی نه تنها دست کمی از شیوه آموزش حضوری ندارد بلکه از جنبه هایی نیز بر آن ترجیح دارد. هم اکنون مدیرمسئول آموزشگاه دکتر مجید اخشابی مشغول نگارش چند مقاله و راهنمایی چند عنوان پایان نامه با همین مضمون می باشد که بزودی این مکتوبات در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

از این رو به شما اطمینان و تضمین می‌دهیم در کلاس هایی که تجربه کرده‌ایم و آزمون و خطا داشته ایم صددرصد نتیجه مطلوب خواهید گرفت.

سامانه آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه موسیقی همراز برای اولین بار در نیمه نخست سال 1397 راه اندازی شد تا کلیه علاقه‌مندان به یادگیری موسیقی و هنرجویان در سرتاسر ایران و جهان امکان بهره مندی از تجربیات اساتید برتر این آموزشگاه را داشته باشند. بعلاوه، از مزایایی مانند صرفه جویی در هزینه و وقت، سهولت در دسترسی به کلاس‌ها، و تکرارپذیر بودن درس بهره مند گردند.

در شرایط خاص فعلی که امکان برگزاری کلاس‌های حضوری میسر نمی‌باشد این آموزشگاه با توانی مضاعف‌تر و با تکیه بر تجربیات قبلی و موفق خود در امر آموزش آنلاین موسیقی، سعی در حفظ فرآیند آموزش و قطع نشدن ارتباط هنرجو و استاد دارد. به همین منظور امکان برگزاری تمامی دوره‌های آموزش موسیقی را با بالاترین سطح کیفی در بخش‌های خوانندگی (پاپ، سنتی و کلاسیک) و نوازندگی کلیه سازهای ایرانی و کلاسیک برای علاقه‌مندان و هنرجویان فراهم ساخته است.

دموی کلاس های آنلاین

نحوه برگزاری کلاس‌ها

محیط برنامه

تجهیزات فنی موردنیاز

ورود به کلاس

آموزش مجازی موسیقی

مراحل ثبت نام و شرکت در کلاس ها

مرحله یک:  تکمیل اطلاعات لازم در قسمت تماس با همراز.

مرحله دو: تماس کارشناس همراز با هنرجو برای ارائه اطلاعات لازم در خصوص دورۀ آموزشی موردنظر شما.

مرحله سه: نهایی شدن دوره آموزشی و پرداخت شهریه آن.

مرحله چهار: نهایی کردن روز و ساعت کلاس برای هنرجو.

مرحله پنج: ایجاد و ارسال اکانت کاربری برای هنرجو.

مرجله شش: برگزاری کلاسهای آموزشی در روز و ساعت مقرر از طریق بستر نرم افزاری.

چه دوره هایی در همراز آنلاین برگزار می شوند؟

تمام دوره های سازی و آوازی ما هم به صورت حضوری و هم آنلاین امکان برگزاری دارند؛ ازجمله می توان به دوره های آموزش آواز گروهی و آموزش آواز خصوصی و آموزش پیانو و آموزش سنتور و آموزش ویولن و آموزش گیتار و… اشاره کرد.

3 دیدگاه برای “آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه همراز

    1. سلام.میخواستم نحوه برگذاری و هزینه کلاس های انلاین را بدونم .دوره صدا سازی و دوره پیش رقته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول